Upiększ opakowanie swojego produktu

opakowanie perfum
Dlaczego warto wybrać przeźroczyste opakowanie dla swojego produktu?

Bez względu na profil branży klienta, uniwersalność transparentnych (przeźroczystych) opakowań może spełnić najbardziej wymagające gusta klienta.

Już samo użycie tego typu pudełeczek jest bardziej atrakcyjne dla klienta niż piękne opakowanie kartonowe, gdyż umożliwia mu dokładne obejrzenie towaru, bez konieczności otwarcia go. Jest to, samo przez się, rozwiązanie korzystnie wpływające na sprzedaż produktu.


Opakowania z folii transparentnej doskonale nadają się do zastosowania nowoczesnych technik druku. W zależności oczywiście od potrzeb, stosujemy techniki offsetowe druku, sitodrukowe lub fleksograficzne. Używamy cold lub hot stampingu gdy chcemy uwypuklić np. logo firmy lub inny, ważny element graficzny opakowania.


Takie wykorzystanie technik druku daje w efekcie piękne opakowanie, podkreślające dodatkowo wyrób, który zawiera. Nie jest to możliwe do osiągnięcia przy zastosowaniu zadrukowanego kartonu. Dlatego firmy stopniowo przechodzą na opakowania z folii z nadrukiem, najpierw do swoich artykułów promocyjnych, aby później przejść do ich zastosowania przy produkcji seryjnej.


Dodatkowym atutem opakowań z folii jest fakt, że są one dużo trwalsze od kartonowych oraz odporniejsze na uszkodzenia mechaniczne. Często się zdarza, że klient decyduje się na zakup danego towaru, mając w perspektywie możliwość długofalowego wykorzystania go lub użycia jako pięknego pudełeczka.


Bez względu na zawartość opakowania i jego przeznaczenie – atrakcyjny wygląd zewnętrzny ma pomóc w sprzedaży i spowodować, że klient wybierze właśnie ten produkt. Taka jest rola opakowania transparentnego z nadrukiem - wyróżnić produkt na półce.


Inne artykuły