Rodzaje opakowań na etui do telefonów komórkowych, smartfonów

etui na opakowanie do telefonu
Opakowania na akcesoria do telefonów

Jest wiele możliwości opakowań na etui dla smartfonów. Mogą one być zrobione tylko z folii w formie pudełeczka typu pillow, do którego bezpośrednio wkłada się opakowanie. Wówczas takie opakowanie musi posiadać zadruk chociażby tylko z danymi producenta i paskiem cenowym. Zwykle producent opakowań chce przyciągnąć wzrok kupującego dodając jeszcze grafikę. Prawdą jest, że jest to opakowanie ekskluzywne ale też nie najtańsze.


opakowanie na telefon

Trochę tańszą wersją jest trzy częściowe opakowanie składające się najczęściej z prostokątnego pudełeczka z folii do którego jest wkładany kartonik z wydrukowanymi wszystkimi potrzebnymi danymi. Może być na nim również grafika upiększająca. Zawsze druk na kartonie jest tańszy niż druk na folii. Do tak przygotowanego opakowania wkłada się blister stabilizujący, w którym umieszcza się etui i opakowanie jest gotowe. W zależności od potrzeb ekspozycyjnych takie opakowanie może mieć zawieszkę tzw. eurodziurę, najczęściej umieszczaną na krótszym boku pudełka z folii.


pudełko na etui do telefonu

opakowanie na akcesoria do telefonu

Kolejnym wariantem opakowania na akcesoria do telefonu, jest opakowanie zewnętrzne kartonowe z zadrukiem ,do którego jest wkładany blister stabilizujący. Często klienci życzą sobie, w zależności od materiałów użytych do produkcji etui np. imitacji zamszu lub skóry, aby blister posiadał wycięcie np. w postaci okręgu lub prostokąta. Wówczas kupujący może dotknąć materiału bez konieczności otwierania całego pudełeczka.

opakowanie na etui do smartfonu

Dwa pierwsze typy opakowań są wersjami trochę bardziej ekskluzywnymi i nie boją się one upływu czasu. Papierowe opakowania zewnętrzne, po pierwsze mogą ulec rozerwaniu podczas transportu lub uszkodzeniu już na półce sklepowej, gdyż karton jest dużo mniej odporny niż folia.

W zależności od potrzeb klienta i przeznaczenia opakowania jesteśmy w stanie doradzić, które z wymienionych opakowań byłoby najbardziej opłacalne w danej sytuacji.

Często spotykamy się z sytuacją, że mimo naszych sugestii, klient jest zdeterminowany na dany typ opakowania i jego wybór jest ostateczny.



Inne artykuły