Oferta opakowań z folii twardej

opakowanie z folii twardej
Opakowania z folii twardej

Producent opakowań z tworzyw sztucznych, ma naprawdę wiele typów opakowań do zaoferowania swoim klientom. Poprzez uwzględnienie i ocenę wszystkich parametrów, określonych wspólnie z klientem, można optymalnie dopasować design do wybranej wielkości pudełka, co nie tylko pomaga zmniejszyć koszty robocizny, ale też transportu, magazynowania i odpadów. Zwiększa również efektywność całego procesu produkcyjnego dla klienta i producenta.


Opakowania z grafiką (nadrukiem)

Większość producentów oferuje opakowania wielkoprzetworzone, bardzo zaawansowane technologicznie. Są to np.: druk offsetowy z cold lub hot stampingiem lub efektami błyszczenia (glittering) lub oferuje usługi poprawiające grafikę, takie jak: tłoczenie, matowe lub błyszczące powłoki oraz niezrównane metaliczne, opalizujące i perłowe wykończenie. Są też powłoki imitujące np. skórę. Oferuje się także szeroki zakres własnych technik dodawania efektów specjalnych, które tworzą spektakularne wrażenie przezroczystości, włączając tekstury, ruch oraz efekt głębi i trójwymiarowości.

Transparentne opakowania foliowe pięknie prezentują i jednocześnie zabezpieczają produkty, tworzą ekscytującą estetykę i promują pozytywny odbiór. Takie opakowanie pozwala też na tworzenie unikatowych i rzucających się w oczy strukturalnych i graficznych projektów, niemożliwych do osiągnięcia przy pomocy kartonu.


Zastosowanie pudełek

Tego typu opakowania przeznaczone są w szczególności dla branży kosmetycznej, wyrobów typu premium, alkoholi, produktów dla dzieci jak również dla branży spożywczej. Często zamawiane są opakowania dla branży elektronicznej, zabawek, sprzętu AGD. Zastosowań jest tyle, ile klienci wykazują pomysłów.

Bez względu na rodzaj zawartości i jego przeznaczenie – atrakcyjny wygląd zewnętrzny ma pomóc w sprzedaży i przezwyciężyć początkową nieufność czy niezdecydowanie konsumenta a przemysł opakowaniowy ma w tym pomóc.



Inne artykuły